Valentin nap alkalmából

2022.02.14

Valentin nap alkalmából szeretném megosztani az alábbi történetet, amelyet egy öreg bácsi mesélt arról, hogy hogyan válasszunk párt magunknak:

Egy napon több férfi megkérdezett egy idős embert. öreg boldog vagy a feleséged mellett több mint 50 éve, soha nem haragudtál, mindig boldogok voltatok. Hogyan találtál ilyen feleséget?

Elmesélem mondta az öreg. Az én időmben a fiatalok kimentek este a városba, egy kávéra vagy csak egyszerűen sétálni. A városból hazafelé menet a fiúk kézen fogva hazakísérték a lányokat. Azokban az időkben volt egy szabály: ha egy napon fogtad egy lány kezét az nem jelent semmit. Ha két napon fogtad a kezét annak, már oka van. Ha három napon fogtad a kezét, akkor már megfordulhat a fejedben a nősülés. Elhatároztam, hogy egy este én is kimegyek egy lánnyal, így is lett. Beszélgetünk erről - arról egyszer csak azon kapom magam, hogy a lány hirtelen kihúzza a kezét a kezemből, az elején nem értettem mi történik, majd rájöttem, hogy egy hepehupás útszakasz következett, a lány kikerülte, majd ismét megfogta a kezem. Ugyanez történt a következő ilyen akadálynál is. A következő estén egy másik lánnyal mentem sétálni. A történet ismétlődött: amikor a hepehupás útszakaszhoz értünk ő is kihúzta a kezét a kezemből, kikerülte majd ismét megfogta a kezem. A harmadik este ismét egy másik lánnyal mentem sétálni. Amikor elérkeztünk a hepehupás részhez, a lánynak eszeágában sem volt, elengedni a kezem, hanem szorosan fogta és együtt léptünk át ezen az akadályon. Észre sem vette milyen az út a lába alatt, csak a szemembe nézett boldogan. Akkor elhatároztam, hogy lépjünk át együtt egy nagyobb akadályon. Semmi nem változott, ő ugyanolyan erősen fogta a kezem. Azóta sem váltunk el egymástól, néhányszor veszekedtünk, de mindig ott voltunk egymásnak váll - váll mellett, és az ő keze mindig az én kezemben van. A férfiak elcsodálkoztak az öreg beszédén és sokan közülük a következőket mondták: ej öreg, ha ezt hamarabb elmondtad volna nekünk akkor lehet, hogy mi is boldogabbak lehetnénk...


Sikeres párválasztást kívánok minden egyes egyedülálló hölgynek és férfinak, akik pedig már rátaláltak az igazira, nekik kívánom, hogy szerelmük tartson örökké! 👩‍❤️‍👨💘💞💓🙏