Tudd mennyit érsz!

2022.02.21

A Bűzösborz-szellem üzenete: "Tudd, mennyit érsz!"

Mit tartasz értéknek? Miben hiszel? A legjobb legautentikusabb énedet mutatod magadból? A Bűzösborz-szellem arra emlékeztet, hogy lehetsz büszke önmagadra és az eredményeidre. Légy tisztában az értékeddel! Nem mindenki ért majd egyet veled, és nem mindenki osztja az értékrendedet, de járj bátran emelt fővel, tudva, hogy ha kifejezed a belső integritásodat, más is megérzi a hitelességedet, és ebből inspirációt tud meríteni. Légy az, aki vagy, és ha a jó hírneved megelőz téged, annál jobb! Sok mindenre lehetsz büszke, a Bűzösborz-szellem pedig azt akarja, hogy a legjobb, legigazabb önmagad légy.

A weboldalam indítása óta, sok élményen estem át, technikákat és tanítást osztottam meg az általam megélt, kipróbált és bevált tapasztalatokból merítve. Nem csak segíteni szerettem volna vele, hanem én magam is fejlődtem általuk és a megosztások által is. A meggyőződésem alapja, hogy mindenki egy individuum, egy egyéniség, akinek saját maga kell, hogy kitapasztalja és megtalálja azokat a sajátosságait, amik az ő személyiségének a sajátjai. A Bűzösborz-szellem ide csatol vissza. Sok mindent megtanultam és elértem az elmúlt 2 évben, de természetesen a fejlődés egész életünkben tart. De, amit elértünk, elsajátítottunk és integráltunk mindig velünk lesznek, mintegy mankóként. Van, hogy mellékvágányra visznek egyes gondolatok, egyes emberek, félelemből, gyávaságból vagy esetleg gyengeségből, vagy van, hogy olyan illúziók omlanak le, amik alapjainkban mozgatnak meg de ezekből szintén lehet tanulni, és megmutatják, hogy hol, mivel van még dolgunk. Hogy mennyire fontos az, hogy olyan emberekkel vegyük körbe magunkat, akik nem csak látják az értékeinket és a hibáinkat, de mindezekkel együtt szeretnek és mellettünk állnak, támogatnak és a helyes irányba terelnek. Minden embernek vannak erényei és gyengeségei, és ha támogató család és barátok, segítők vannak körülöttünk, akkor ők kősziklaként állhatnak mellettünk és visszavezetnek a helyes útra, ha esetleg letértünk róla. A Bűzösborz-szellem azt mondja, hogy ha bár vannak még gyengeségeink, feladataink, soha ne feledjük azt, ahonnan indultunk és amit már elértünk, és hogy ezek nem vesznek el, még ha egy nehezebb időszak is jön, vagy éppen félre kell őket tenni, mert aktuálisan más a feladat. Én azt tanultam ebből a hullámvölgyből, hogy bár alapjaimban mozgatott meg, régebben sokkal tovább tartott volna ebből a gödörből kijönni, mint most és ezt az elmúlt 2 évnek köszönhetem. És ha hűek maradunk önmagunkhoz, akkor a nehézségeken is könnyebben lépünk túl. Tehát légy az, aki valójában vagy, mert ott rejlik az erőd, higgy magadban és az elért eredményeidben, és légy büszke arra, amit már elértél és aki vagy, még akkor is, ha nem mindenki osztja az értékrendedet. Az azonos gondolkodású emberek meg fognak találni, mert azt vonzod be, amivel rezonálsz. És ha hű maradsz önmagadhoz, és tudod, ki vagy, akkor nem csak eredményesebb leszel, de hitelessé is válsz, akihez boldogan fognak csatlakozni azok, akiknek erre van igényük. Akik meg más szempontokat követnek, azokat megbocsájtással és békével, el lehet engedni...