Tanítás a mértékletességre

2023.09.01

Túl vagyok az első próbanapon. Végül nagyon jól éreztem magam. Az elején nehezteltem magamra, hogy egy ilyen egyszerű feladatot nem bírok megcsinálni úgy, ahogy kellene, de aztán belejöttem és még közben fel is töltődtem. Hogy ezt, hogy csináltam, nem tudom, de hogy feltöltsön a munka, nem is gondoltam volna, hogy ilyen van. 

Az elmúlt időszak élményei, az álmaim üzenetei és a Tarot XIV. Mértékletesség nevű lapja, és természetesen a munka, mondanom sem kell, hogy a mértékletességre tanít. A mértéktartás nem csak az anyagiakban megjelenő, mostanában spórolós attitűdömben jelenik meg, hanem a viselkedésbeli, a meggyőződésbeli, és az érzelmi hullámzásbeli megjelenést, az érzelmi végletek kiegyenlítését, elegyítését is jelenti. Valamint a szenvedély megfelelő kezelését és megfelelő kifejezését. Ez a tanítás oda vezet, hogy az életet a maga teljességében tudjam megélni, és a saját meggyőződésem alapján, az engem körülvevő világgal összhangban viselkedjek, cselekedjek. A mértéktartás fizikai, spirituális, érzelmi és intellektuális szinten is értendő. A törekvés, hogy a tetteimnek vagy éppen a tétlenségemnek meg kell felelnie az adott helyzetnek. Ez a tökéletes egyensúly kifejeződése, aminek meg kell jelennie minden megnyilvánulásban.  - Mondja a Tarot. 

Ezt tanulom mostanában.🥰