Párkák: a Sors Istennőinek akarata

2022.03.03

Építem az utamat.

Tegnap az egész napot a városban, Budapesten töltöttük és olyan jól összejöttek a dolgok, hogy sima, akadály mentes napunk volt. Igaz, hogy a város másik végébe mentünk, de nem kellett várni a rendelésen, és pár perc alatt végeztünk a kezeléssel. Visszafelé az úton nem engedtek be a jobb oldali sávba és mint pár másodperccel később kiderült, jobban jártunk, mert a sávunkban megindult a sor. Megálltunk az óbudai lakásomnál (ami ki van adva), hogy felvegyük a leveleket és be kellett ugranunk a postára, ahol senki nem volt előttünk. Utána vásároltunk a Lidl-ben és a Rossmann-ban, ahol talán 1 percet várnom kellett az eladóra, de szintén nem volt előttem senki. Az utolsó pillanatban kiderült, hogy Apukámnak ki kell ugrania Visegrádra, a szomszéd házhoz, így nem kellett buszra szállnom, hanem kihozott kocsival. Az egész nap olyan gördülékenyen ment! ❤️🙏

Úgy fel voltam töltődve, hogy egész éjjel fent voltam, pár órát aludtam csak, és már korán reggel kipattantak a szemeim.

Reggel a netet bújtam és rátaláltam a Hortobágyi Madárkórházra, ahol beteg, sérült madarakat gyógyítanak, majd szabadon engedik őket. Lehet örökbefogadni is és tényleg nem egy összeg, mert egy madár egész éves ellátása 5000-11000-Ft között mozog. Nagyon cukikák és eljátszottam a gondolattal, hogy lehet, hogy örökbefogadok egyet. Mit ad Isten, kimentem a kertbe és éppen akkor egy sas körözött a házam, a telkem felett, és olyan sokáig itt körözött felettem, teljesen magával ragadott, gyönyörködtem benne. 🦅❤️🙏

Az egész annyira szimbolikus és egybevágnak az események! 💚🙏❤️ De lehet, hogy csak nekem.

Délután pedig elsétáltam az itteni kisbolthoz, ahol már azért bepróbálkoztak néhányan elém vágni, de nem hagytam magam és sikerült az énhatáraimat meghúzni. Hazafelé a Dunaparton sétáltam végig és olyan gyönyörű idő van, hogy teljesen feltöltődtem mire haza értem és Hálát adtam Mindenért, hogy az elmúlt hónapok nehézségei után végre visszakeveredtem az utamra, hogy megtaláltam az utat, ami működik! 💚🙏❤️ (Lekopogtam 😊)

És van egy olyan mondás, hogy: "Ami erőlködés nélkül megy, nyilván az egyezik a Párkák, a Sors Istennőinek céljaival". Úgyhogy arra jutottam, hogy jó az irány, arra kell építeni az utat. Meglátjuk mi lesz belőle... 💚🙏