Néhány személyes dolog

2021.11.19

Tudom, hogy el voltam tűnve és elnézést kérek ezért az olvasóimtól, de az elmúlt hetek elég hullámzóak voltak, a Fény és árnyék harcában telve, megélve a mélységeket és magasságokat, míg végül az Igazság diadalmaskodott. Most jól vagyok és hirtelen nagyon sok mondanivalóm lett, egyik gondolat után bukkan fel a másik olyan gyors iramban, hogy nem tudom mindet megfogni, próbálom kibogozni a szálakat és leírni mindent, nem kihagyva a fontos dolgokat.

Az elmúlt napokban olyan esemény történt, ami teljesen más megvilágításba helyezi az elmúlt 13 évemet, onnantól kezdve, hogy beteg lettem, 2008-ban, egy Mexikóban tartott jógatanári képzésen, ami után kórházba kerültem. Ez volt ez első alkalom, hogy bekerültem és azóta minden évben bekerültem visszaesés miatt, 2013-ig, ami után magán rendelésre kezdtem járni, egészen 2 évvel ezelőttig. Az igazi fejlődés azóta indult be, amikor visszavettem az irányítást az életem felett és egyedül próbáltam megtalálni a megoldásokat a problémáimra, illetve az életben, a hétköznapokban kerestem a tapasztalatokat. Ennek a több évig tartó, hosszú menetnek a végére, pár nappal ezelőtt sikerült pontot tenni. Van egy Segítőm, akinek birtokában van egy spirituális képesség, aminek segítségével sok mindenre rálát, és meg van hozzá az eszköze, hogy kezelni is tudja az ilyen típusú problémákat. Néhány nappal ezelőtt megkértem őt egy tisztításra, mert már nem tudtam egyedül kezelni a felmerült lelkiállapotomat és az derült ki, hogy volt bennem egy idegen test, egy földönkívüli, ami Mexikó óta bennem volt és most végre sikerült kitisztítani és elküldeni. Azóta teljesen másképp érzem magam a bőrömben. Elsőre megrázott és volt pár napom, ami teljes sötétségben telt, iszonyú rémálmaim voltak, és az utcán is, utazás közben beteg emberek, ártó szándékok találtak meg, de szerencsére sikerült legyőzni és kikerülni ebből a spirálból és visszatért a jókedvem, az energiám. Azt gondolom, hogy az, hogy ez nem rázott meg jobban, annak köszönhető, hogy az elmúlt 2 évben sikerült annyira megerősödnöm, hogy nem sodort magával ez az élmény. Mert azóta szabadnak érzem magam, tisztának érzem magam, a fejem, a megértésem, a gondolataim is tisztábbak és teljesen másképp érzékelem a külvilágot, a környezetemet, az embereket. Persze azért felmerült bennem a kérdés, hogy ha ez az izé Mexikó óta bennem volt, akkor azok a gyógyítók, akiknél voltam korábban, azok mit csináltak eddig? De nem foglalkozom velük. Örülök annak, ami most van, hogy jól vagyok és kaptam még egy esélyt. A családomban betöltött szerepemet is másképp élem meg, nem kivülállóként, hanem a körön belül. Azóta rendszeres egészséges, főtt étellel, gyógyteákkal, mozgással kényeztetem magam, sőt ma wellnessezni is voltam. A tisztításkor kijött az elkülönülés is, úgyhogy most belevetem magam az életbe.

Persze az a kérdés is felmerül, hogy milyen életet lehet élni a jelenlegi nehéz időkben? Át kellett értékelnem a hozzáállásomat mindenhez, jobban a tudatában vagyok annak, hogy a Földön vagyok és hogy ez is csak egy bolygó a sok közül. Hogy harc dúl az Égben és a Földön is és sokkal tudatosabban kell élnem az életem, minden helyzetben a Szeretet, a Fényt választani, segítőkezet nyújtani és harcolni.

A továbbiakban ezeket a témákat is fel fogom dolgozni itt a weboldalon. Mert a másik jó hírem, hogy váratlanul nagyobb pénzösszeghez jutottam, így ki fogom tudni fizetni a nagyobb tárhelyet. Jupiiiiiii!!!!!!

Annyi mindent akartam írni, de most valahogy a többi nem jut eszembe, de lehet nem is baj, majd, ha eszembejut, leírom egy másik posztban.

Ha eddig olvastad és tetszettek a bejegyzések, akkor tarts velem a továbbiakban is, sok szépséggel, értékkel, meglepetéssel készülök!

Végtelen Hálával és Szeretettel:

Naturana



A cikk folytatását "Az én történetem" oldalon találod, a lap alján, itt:

https://ronaigabriella.webnode.hu/az-en-tortenetem/