Megyek tovább

2023.09.13

Ma eljöttem a munkahelyről. A fő oka, hogy a lelkiismeretem azt súgta, hogy ez nem az én helyem. Nincs velük semmi gond, csak úgy érzem, hogy ezt a munkát, évekkel ezelőtt kellett volna megtalálnom. De a mai, mostani tudásommal úgy látom és úgy érzem, hogy mennem kell tovább. Sokat gondolkodtam rajta, nem volt könnyű döntés, mert sok szempontból sok előnye van ennek a helynek, de ugyanakkor hátrányai is vannak, és mérlegelnem kellett, hogy megéri-e maradni. És arra jutottam, hogy a hátrányok többségben vannak. És az nem baj, ha úgy érzem, hogy mennem kell tovább. Több hely, több féle ember mind mind más élményeket hoz, amik által csak gyarapodhatok, fejlődhetek, tapasztalhatok, növekedhetek. Mérlegelnem kellet és őszintén a szívembe néznem, hogy mi az, amit valójában akarok, hogy mire vágyom mélyen, legbelül, hogy melyik részem akarja ezt az állást és miért, és melyik az a részem, amelyik tovább akar menni, és miért. Hogy mit várok az élettől, és mit várok egy munkahelytől. Hol és miért tudnám őszintén jól érezni magam és milyen az a közösség, amihez a jelenlétemmel hozzá tudok adni, ugyanakkor az adás és a kapás egyensúlyban van, a munkahely engem is táplál. És elsősorban mi jó az egészségemnek. Milyen az a hely, ami támogat a gyógyulásban, és melyik rongál. És még számos kérdés motoszkál a fejemben, a szívemben, a lelkemben, amire csak úgy kapok választ, ha élek, ha tapasztalok, ha próbálkozom, ha csinálom, ha nyitott vagyok az újra, ha hiszek, ha bízom az utamban, az életben, az Áldásban, a Védelemben. És hiszem, hogy valami még sokkal jobb vár rám. Ott, ahol minden klappolni fog, ahol minden szempontból jól érzem magam, és ott, ahonnét nem akarok majd tovább menni. Ettől a munkahelytől azt tanultam, hogy nem minden az, aminek látszik. És ha rosszul döntöttem volna, akkor most rosszul érezném magam. De minden mai megnyilvánulás azt az élményt hozta, hogy jól döntöttem. És miután eljöttem, boldognak éreztem magam. És a szél azt suttogta, hogy ez a hely a múlt, a jelenben szabadság és boldogság vár rám, és így a helyes, ez a jó lépés.😇🙏