Felvettek!

2023.09.10

Úgy néz ki, hogy felvesznek!😃🥰😇💚🙏 Jövőhéten írjuk alá a papírokat! Olyan boldog vagyok!😁🥰😻🦋✨ A mai nap nagyon jó volt! Reggel kaptam egy kis segítséget az egyik kollegától és nagyon kedves volt velem. Szinte egész nap egyedül voltam, néha megjelentek a lányok, ők is mosolyogtak! Úgy éreztem, hogy lement rólam az a lehúzó érzés, energikusabb is voltam, jobban tudtam koncentrálni, jelen lenni, lendületben voltam. A nap végén, mikor meg tudtam, hogy felvesznek, majdnem elsírtam magam örömömben. Rengeteg lehetőséget látok ebben a munkahelyben. Anyagilag is, emberileg is, tapasztalatok és fejlődés szempontjából, és nagyon tetszik, hogy lehet hibázni és azt megbocsájtani. Hogy türelmesek velem, hogy lehetőséget adtak, hogy megértőek. És ez egy komoly szálloda, nem akármilyen helyen dolgozom. Nagyon boldog vagyok! Nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon boldog! Köszönöm, köszönöm, köszönöm, köszönöm, hálásan köszönöm!😁🥰💖💝🙏