A weboldalról

2022.04.23

Szeretném egy élményemet megosztani Veletek. Nagyon zavart, hogy ha beírom a keresőbe a weboldalam címét, akkor rengeteg találatot dob ki, konkrétan tele van velem a Google. Úgyhogy írtam nekik, hogy bizonyos tartalmaim url-jét töröljék, leginkább azokat, amik már nem aktuálisak. Nem akartam, és nem akarom a weboldalamat törölni, csak szerettem volna nem annyira szem előtt lenni, illetve néhány régi megjelenésemet törölték is. De a többire azt írták vissza, hogy olyan nagy érdeklődés van a tartalmaim iránt, hogy nem hajlandóak törölni őket a Google keresőjéből. Idézek az e-mail-ből:

"...Az általunk ismert információk alapján úgy tűnik, hogy a szóban forgó URL-ek jelentős közérdeklődésre tarthatnak számot az Ön szakmai pályafutását illetően. Az Ön jelenlegi vagy közelmúltbeli szakmájára vagy vállalkozási tevékenységeire vonatkozó adatok például érdekesek lehetnek a szóban forgó szakmák vagy vállalkozások által biztosított szolgáltatások vagy termékek jelenlegi és lehetséges fogyasztói, felhasználói vagy résztvevői számára. Ezért jelenleg sajnos nem áll módunkban intézkedni az érintett URL-ek eltávolításával kapcsolatban.

A jelenleg rendelkezésre álló információk alapján a Google LLC úgy döntött, hogy nem tesz lépéseket ezekkel az URL-ekkel kapcsolatban. ..."

Komolyan mondom, hogy elkapott a röhögőgörcs! Ennyire jó nem lehetek! Úgyhogy arra jutottam, hogy vállalnom kell a felelősséget, hogy olyan - minden nagyképűség nélkül mondom - mínőséget vagyok képes létrehozni, ami ilyen nagy érdeklődést von maga után. A weboldal statisztikája alapján, az elmúlt 30 napban, több mint 800-an kattintottak a weboldalamra. Én még mindig úgy gondolom, hogy ez csekély mértékű látogatottság, természetesen őszintén hálás vagyok ezen olvasóimnak, de vannak oldalak, amiket sokkal, de sokkal többen látogatnak, mégis úgy tűnik, hogy az én tartalmaim sem elhanyagolhatóak. De valahogy én nem érzem magam akkora számnak, és amiket megosztok, azok a szívemből és a tapasztalataimból jönnek, és álmomban sem gondoltam volna, hogy ezek a tartalmak ennyi embert érdekelnek. Mégis nagyon de nagyon hálás vagyok és tiszta szívemből köszönöm minden egyes embernek, aki ellátogatott az oldalamra, és azoknak, akik visszatérő Olvasóim! Őszintén mondom, hogy ez egy igazi elismerés számomra, megtisztelő ez a nagy érdeklődés és igyekszem ezt a színvonalat tartani, nem is saját magam miatt, ez a weboldal értetek van, miattatok működik. És úgy gondolom, hogy ez az elismerés azoknak az embereknek szól leginkább, akik tanítottak és segítettek engem, és csak utánuk az én elismerésem. Nagyon hálás vagyok Nekik, köszönöm, hogy terelgettek, támogattak, szerettek, szeretnek és utat mutattak, hogy helyes értékrendre neveltek és kitartottak mellettem a nehéz időkben is. Meglátták bennem a jót, az értékeimet és hittek, és hisznek bennem. Miattuk vagyok az, aki vagyok és miattuk voltam és vagyok képes mindezt megteremteni, megalkotni. Hálásan köszönöm Nekik, és Nektek, akik követtek! Nagyon sok Szeretet küldök Nektek most és a tartalmaim által is.

Találkozunk a bejegyzésekben.

Hálás Szívvel:

Gabi