Rombolás

2023.09.11

Az elmúlt hónapok nagyon kemények voltak. Sok szempontból. Küzdöttem önmagammal, ahogy most is. Azért is mert olyan érzéseket, sugallatokat, stb... érzékelek, amiket a külvilágból veszek fel, és nem a sajátom. Olyan jó érzés, amikor önmagamat tudom adni, és tiszta vagyok minden behatástól, és nagyon rossz, amikor eltűnik az identitásom és olyanná válok, ami nem én vagyok, és nem akarok lenni. Most is, ahogy ezt írom, egy lány képét látom magam előtt, egy lány hangját hallom a fejemben, és nem tudom, leválasztani magamról, és miközben gondolkodom, hogy mit írjak, őt érzékelem a háttérben. Ami nem lenne baj, ha ez egy segítő, támogató behatás lenne. De ez a lány, direkt nem nevezem meg, mert nem akarom lejáratni ennyi ember előtt, teljesen lemásolta az egyéniségem és a netes felületein úgy adja elő magát, mintha az a sajátja lenne, amivel még meg is békélnék, de ez a lány mindent megfordít, és közben rombol engem. Minden alkalommal, amikor kitalálok valami saját ötletet, ami az egyéniségemből jön, ő azt lemásolja, megfordítja, és úgy adja el magát, mintha én lopkodnám az ötleteit, közben belemászik a fejembe, és olyan tartalmat irat le velem, ami belőle jön és általában lejáratom magam vele. Olyan tartalmat, ami az ő hangján szól, és nem vagyok rá tudatos, csak miután leírtam, jövök rá, hogy ez most belőle jött. És általában ez negatív tartalom, olyan amivel tényleg lejáratom magam, és úgy adja elő, mintha ő segítene nekem, mintha ha ő sugallná az ötleteimet. Nem azzal van bajom, hogy lelopkodják az ötleteimet, mindenki ezt csinálja, és velem is előfordul, hogy amikor nem jön magától az ihlet, keresgélek, és ötletek gyűjtök, de a saját negatív oldalamat, úgy leplezzem, hogy lejáratok vele másokat, és rombolom vele a másikat, ilyet soha nem tennék szándékosan. És egy korábbi "Találd meg a saját hangod" című bejegyzésben megemlítem, hogy egy indiai jóga tanárom egyszer azt mondta, hogy "Ha tönkre akarsz valakit tenni, rombold le az identitását". És ez a lány pontosan ezt csinálja velem. És nem csak velem, hanem mindenkivel ezt csinálja. Hátulról manipulál, és rombol, és ez az energia jelenik bennem is, amiről tudom, hogy nem a sajátom. Mert soha nem tennék ilyet mással, főleg nem szándékosan, vagy tudatosan. Nem írom le a nevét, pedig szívem szerint megtenném. És szeretnék bocsánatot kérni azoktól, akiket megbántottam egy ilyen állapotban, de szeretném ha tudnák, hogy nem volt szándékos, és ilyen folyamatok bújnak meg a háttérben. Ez persze nem mentség arra, amit tettem, mert megbántottam vele mást, de annyit tudok tenni, hogy ez többet ne forduljon elő, hogy próbálok rá tudatos lenni, éber lenni, és nem magamba engedni az energiáit, és visszahívni tőle a sajátjaimat. Rég nem követem már az oldalát, mert amint rájöttem, hogy mit csinál, már nem tartottam méltónak rá, hogy kövessem, minden tartalmat töröltem az oldakamról, ami hozzá köthet, de úgy látszik, hogy a lelki kötelékek még nem szűntek meg teljesen. Nem tudom, hogy szabaduljak meg tőle, de meg fogok.

A "Találd meg a saját hangod" bejegyzést itt olvashatod 2021.07.14-i dátummal. És ne haragudj!💖