A könyv, ami nekem szól

2022.04.13

Vettem egy könyvet, és nagyon durva "Deja vu" érzésem van vele! Még nem olvastam el, csak a könyv hátulján az ajánlót és a tartalomjegyzéket, de nagyon durván ugyanazt írja le, amit és ahogyan én is követtem a belső hangommal kapcsolatban, a weboldalam szerkesztésén keresztül. Tökre olyan, mintha az én weboldalam alapján írták volna, amit nem hiszek, én pedig nem másolhattam róla, mert mostanáig nem is ismertem ezt a könyvet. És van benne egy ábra / logó féle, ami teljesen azonos az én megélésemmel, a belső jelenlétemmel, indíttatásommal, attitűdömmel. A tartalomjegyzék is azt a folyamatot követi, amit én is kialakítottam magamban! Még a könyv végén lévő fényképen is úgy helyezkedik a Hölgy, mint amilyen kép nem rég rólam készült! Ezek után nagyon kíváncsi vagyok a könyvre, azt hiszem hamar ki fogom olvasni. Egyébként a könyv címe: "Az intuíció életformáló ereje" és Emma Lucy Knowles írta. Nagyon kíváncsi vagyok! El is kezdem és ha kiolvastam, majd bővebben írok róla és meglátjuk, hogy tényleg annyira hasonlít-e, mint amennyire most annak látom.